Problemen met Google-producten melden: snelle klantenhandleiding

Om de problemen van de gebruiker met het platform aan te pakken, is het essentieel dat de operators een efficiënt mechanisme bedenken en instellen, zodat de gebruikers de storingen kunnen melden en de oplossingen voor de storingen zonder vertragingen en ongemakken kunnen krijgen. Bij Google geloven we in een snelle en effectieve oplossing van consumentenproblemen met de online interface van de applicatie en gerelateerde services. U kunt de storingen melden of zelfs op de meest vlotte manier verbeteringen voorstellen met het Google Nummer. U hoeft ons alleen maar te bellen op het opgegeven nummer en we zullen onmiddellijk reageren. Ons technische team heeft jarenlange hands-on ervaring en absolute inside-out kennis van het platform dat werkt om praktisch alle mogelijke problemen met de app en gerelateerde producten aan te pakken.

Stapsgewijze methode om problemen met Google-producten te melden: (Android-versie)

Dit gedeelte van de blog vertelt u over de eenvoudige en snelle methode die u kunt volgen om uw suggesties, problemen of feedback bij ons te krijgen. Alle beoordelingen worden in overweging genomen voor het verbeteren van de interface en alle problemen worden beantwoord met de meest effectieve oplossingen.

 De eerste stap is om naar de mobiele applicatie van die specifieke dienst / product door Google te gaan; klik open het

 Aangezien u naar de HOOFDPAGINA wordt geleid, moet u naar het rechterbovengedeelte van het venster navigeren

 Hier kom je een pictogram tegen dat een persoon in een cirkel voorstelt; dit is in wezen het MIJN ACCOUNT icoon, klik erop

 Blader vervolgens naar de optie HELP & FEEDBACK en tik op het respectieve tabblad

 Klik verder op de knop FEEDBACK VERZENDEN en u wordt naar de suggestiespagina geleid

 Hier moet u het probleem waarmee u wordt geconfronteerd beschrijven met alle informatie en bewijzen zoals opname en schermafbeeldingen

 Als u klaar bent, klikt u op het pictogram VERZENDEN, weergegeven door een naar buiten gerichte pijl

We hopen dat de bovenstaande methode heeft geholpen. Het proces van het melden van problemen met de meeste services is gebruikelijk. Mocht u ons echter niet online kunnen bereiken, dan kunt u gewoon bellen met de Google Klantenservice Nederland en wij begeleiden u met de passende fixes. De livechatfunctie is ook toegankelijk om te communiceren met ons technische team voor snel herstel van accounts en services.