Beknopte handleiding om de betalingsplangegevens voor uw Google Chrome te wijzigen

Een van de grote voordelen van het gebruik van Google-services is het feit dat informatie die u voor het ene product opslaat, automatisch op het andere product kan worden toegepast. Omdat het platform uw opgeslagen gegevens en informatie veilig houdt, kunt u er zeker van zijn dat uw persoonlijke gegevens niet in verkeerde handen vallen. In de volgende blog hebben we het eenvoudige mechanisme vermeld waarmee u binnen de kortst mogelijke tijd betalingsmechanismen voor uw Chrome en gerelateerde producten gemakkelijk kunt wijzigen of toevoegen.

Voor meer informatie en begeleiding over uw account kunt u ons bellen op Google Nummer. Ons team van technici zal u begeleiden met deskundig en oprecht advies en oplossingen voor alle storingen en storingen in verband met uw handvat en aanverwante diensten.

Stappen voor het toevoegen / wijzigen van betalingsmechanisme in Chrome:

 De eerste stap is om via je computer naar de officiële Chrome-website te gaan

 Vervolgens moet je in de rechterbovenhoek van het scherm zweven en op het PROFIEL-pictogram klikken

 Klik in de lijst met opties op het tabblad BETAALMETHODEN en tik verder op de optie ADRESSEN EN MEER

 Hier ziet u drie opties voor bewerken, toevoegen of verwijderen

 Breng de nodige wijzigingen aan en sla de betreffende informatie op

 Als u klaar bent, schakelt u het tabblad synchroniseren in om de wijzigingen voor andere apparaten op te slaan

 Mogelijk moet u de specificatie voor de Pay-toepassing afzonderlijk wijzigen

We hopen dat de bovenstaande stappen u hebben geholpen het genoemde probleem op te lossen. Als u echter andere problemen of onderbrekingen ondervindt tijdens het gebruik van onze services en producten, bel ons dan op Google Telefoonnummer Bellen en we zullen het probleem zonder enige vertraging onderzoeken. U kunt ons zelfs schrijven via de live chatbox-functie op de ondersteuningswebsite.